2009年7月13日星期一

「Sell客」定「趕客」?

這張是我們今期《Wedding Magazine》的廣告稿,雜誌收稿後對我說:「你哋會唔會出D大路番D嘅相呀?」他們的好意我是明白的,我明白到這類相是比較「趕客」的,但我依然維持原判。到目前為止這張是我最滿意的婚照作品,不論廣告成效有多大,我都希望張它展現。這種風格其實又有誰共鳴呢?


5 則留言:

  1. 好型~~ 我都鐘意呢類風格 ^^

    回覆刪除
  2. 好型…但 Wedding就...
    相的主題是否:愛情墳墓?

    回覆刪除
  3. 愛情墳墓?你諗多咗!

    回覆刪除
  4. I like it!型緊要d!
    ~Ec

    回覆刪除